Cumu installà a barra di luci di polizia lampeggiante di avvisu led nantu à i veiculi

Installazione:
Mettite a barra luminosa nantu à a cima di u veiculu, liberate u bullone di basa, aghjustate u supportu di a barra luminosa per adattà raghjone à u veiculu, stringhje u bullone è poi installate u ganciu, aghjustate a lunghezza di u ganciu per fà chì sia strettu. è poi stringhje u bolt.Please attenti à ùn scratch u veiculu.

Funzionamentu è mantenimentu:
1).Dopu a stallazione è l'aghjustamentu, a barra luminosa pò esse eseguita quandu accende è gira l'interruttore di cuntrollu di luce.
2) Verificate u bullonu di u supportu, u ganciu è i cunduttori termalmente per assicurà a barra luminosa in una cundizione sicura. A barra luminosa deve esse fissata strettamente nantu à u veiculu.
3) Per mantene a barra luminosa di novu, u travagliu di pulizia regulare hè necessariu secondu l'istanza;per piacè aduprate u pannu molle cù detergente neutru.Ùn aduprate micca alcolu, benzina o altre dissolvente organico per pulisce a barra luminosa / supportu / ganciu.

Avvisu
1) Assicuratevi chì a tensione di a barra luminosa hè uguale à a tensione di a barra luminosa
u veiculu,
2) Per piacè ùn aduprate micca a barra di luce per un bellu pezzu quandu si spegne u veiculu perchè u grande putere di a barra luminosa.
3) u pruduttu sia cuntrullatu cù micro-chip, se pussibule mori o ùn pò micca travaglià nurmale, per piacè spegne è 10 seconde dopu serà restauratu.
4) Alta tensione in a barra luminosa, fate attenzione è hè solu per
Lista di imballaggio
Barra luminosa 1PC
Ganci 1 set
Controller 1PC


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022