Perchè sceglie noi

I nostri prudutti includenu: lightbar, warning light, work light, beacon, Traffic Signal, sirena & speaker, Anti-Riot Series, Bulletproof Series, Road block è altri prudutti di sicurità in Cina.
Sapemu chì a QUALITÀ hè a basa di a vita è u sviluppu di a nostra impresa.Siccomu a cumpagnia stabilita da l'annu 1998 simu rinfurzate continuamente a nostra squadra di ingegneria per dedicata à a ricerca, u disignu è a qualità di i prudutti.L'ispezione stretta è a prova ripetuta di ogni pruduttu hè u nostru travagliu di ogni ghjornu.A qualità affidabile è un eccellente serviziu post-vendita facenu chì i nostri prudutti guadagnanu una bona reputazione in Cina, intantu, sò ancu esportati in parechji paesi di u mondu è anu guadagnatu una grande popularità è appruvazioni da i nostri clienti.
• Squadra di fabricazione
A nostra squadra di Manufacturing hè scelta di prufessiunali tecnichi è talenti di gestione media è senior;L'acquistu efficace, a produzzione è i dipartimenti di QC ci permettenu di spedinu a merchenzie in tempu è assicurà a qualità.Pudemu risponde à i bisogni unichi di i nostri clienti utilizendu u nostru Sistema di Qualità cumpletu ISO 9001 è una attenzione insuperabile à u Serviziu Clienti.Essendu in l'industria di i servizii di fabricazione elettronica più di 15 anni, avemu l'esperienza per trattà i bisogni di i clienti più esigenti.

• Squadra R & D
Avemu una squadra di R & D d'alta tecnulugia è di alta qualità, è ancu un gruppu di elitisti integrati, sò stati impiegati per assicurà chì a nostra qualità è l'apparenza di u produttu sò sempre in prima linea di l'industria è sempre pronti à risponde à i bisogni. di i nostri clienti.
a nostra cumpagnia seguita u principiu di bona fede per furnisce un eccellente supportu pre è post-vendita per a maiò parte di l'investituri.

• Sales/Marketing Team
avemu un forte squadra di vendita hè a basa impurtante per i nostri clienti.Cù abbundante 10 anni di sperienza d'esportazione, u nostru Dipartimentu di Vendita assicura l'aderenza à e strette pulitiche di cullaburazione di i clienti chì sò chjaramente, rispunsevuli, efficienti, diretti.Hanu godutu una alta reputazione da i clienti.
U nostru squadra di vendita hè impegnata à stabilisce relazioni forti cù i nostri clienti, vi furnisce un serviziu prufessiunale, precisu, praticu, attentu è ancu persunalizatu.

• After Sales Team
HONSON stabilisce una squadra di post-vendita prufessiunale, esse equipatu di persunale tecnicu prufessiunale, pezzi di ricambio originali, risposta puntuale in 8 ore.furnisce una suluzione tecnica gratuitamente.
Squadra dopu a vendita rispunsevuli di u serviziu di seguimentu, Cunsultazione è feedback di i Clienti, Soluzione tecnica di prublemi di qualità, Fornitura di pezzi di ricambio di mantenimentu, Assicurà a qualità post-vendita.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022